Vraag van de maand Januari ’16

Speler A slaat zijn bal op de wintergreen. Met zijn volgende slag raakt hij de vlag waarna de bal in hole valt.

Wat zeggen de regels.
A:  Geen probleem want als je op wintergreens speelt hoef je de vlag niet uit de hole te halen.
B:  Je krijgt 1 strafslag want je mag de vlag met een slag vanaf de green niet raken.
C:  Je krijgt 2 strafslagen want je mag de vlag met een slag vanaf de green niet raken.

Voor het juiste antwoord scroll naar beneden

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Antwoord C is juist

 

Je mag de vlag ook op de wintergreen niet raken.